Kim Güzel?Kim Çirkin?
Birgün güzellik ve çirkinlik bir deniz kiyisinda karşilaştilar.
"Haydi,denize girelim" dediler birbirlerine.Ve giysilerini çikartıp sularda yüzdüler.
Birsüre sonra çirkinlik kiyiya dönüp güzelliğn giysilerine bürünüp yoluna devam etti.Ve güzellikte denizden çikti;kendi giysilerini bulamadi;ama çiplak olmak utandiriyordu onu;çaresiz çirkinliğin kiyafetlerine büründü ve yoluna devam etti güzellik...
O gün bugündür erkekler ve kadinlar onlari birbirine kariştirilar.
KİM GÜZEL?KİM ÇIRKIN?NE NEDIR, HANGISIDIR?
Ancak içlerinden güzelligin yüzünü önceden görmüş kimileri vardir ki giysilerine bakmaksizin tanirlar onu..
Ve yine çirkinliğin yüzünü gören kimileri vardir ki, giysi onu gözlerinden gizleyemez ....
|