evet şimdi sıra bana geldi
bundan önce ki yorumlara bakma sanki ilk ben yazıyormuşum gibi düşün sen güzelim
benim için çok özel yeri olan güzellik, azıcık deli, bol bol kahkaha attığımız, dünya tatlısı birisi.
Aşkımızı zaten duymayan kalmamıştır, bu ara beni çok ihmal etse de kendisini çok seviyorum
iyi ki girmiş hayatıma, iyi ki varsın @
Tugce'mmm