Arkadaşı çok iyi tanımam derdim konu başlarında ama. Bi sürü yorumu görünce artık çok iyi tanıdım


Tuğçe yaa, siz nasıl bi cici nasıl bi tatlı nasıl bi uykucu nasıl bi güzel insanmışsınız ya ama olmaz öyle


: ))) Çevresinde hem sevilen hem sayılan insanları çok severim. Hakkında yorum yapan arkadaşlarının da görüşleri konusundaki samimiyetine inanıyorum. Tehlikeli değilsiniz yani.

O zaman arkadaşlığa devam : )))