Kadın !!
Neden coğrafyamızda kadın hastalıkları çok yaygın
Meme kanseri , vajinusmus, fibrokistler , adet sancıları , hormonel dengesizlik , polipler , kistler , cinsel soğukluk, tekrarlayan mantarlar , rahim ağzı yaraları ..

!
Yeni nesil belki bilmez ama kaçımız baskıyla büyüdü , kaçımız Camdaki Kız"ın ızdırabını yaşadı ,sınıftan erkek arkadaşlarımız ödev sormak için konuşsa kaçımız azarlandı ?
Bu toplumda kadın taciz edilse , kadın suçlanır genelde .
İyi niyetinizle bir çocuğa koruyucu aile olsanız mesela , ve evli değilseniz , seni kim alır çocukla denen bir toplumdayız .
Bekar bir kadınsanız ,ev kiralamak bile anormal gelir bazılarına yargılandığınızı hissedersiniz
Ayrılık yaşadıysanız ve çocuklarınız varsa kimbilir nasıl hissettirildiniz .
Kiminiz de eşit ilişkiler yaşamak yerine, boyun eğdirildiniz .
Siz unutursunuz ama bedeniniz unutmaz !!!!
Utanç ,öfke , acı , nefret,suçluluk …
Depolanır her hücrende ve dile gelir bir gün

Kadın!
Kendi merkezine dön !
Kendi değerini ve gücünü gör
Sen değerini görüp kendini sevmeye başladığında, bedenin iyileşecek ve daha da önemlisi DÜNYA İYİLEŞECEK
SEN boyun eğersen hücrelerin boyun eğmeyecek ,özgürlüğünü ilan edecek ,üzgünüm ama rahim kanseri diyorlar adına
Aşırı vericiysen , feda ediyorsan, harap ediyorsan kendini , meme kanseri denecek

İçindeki çocuğa dön , bak gözlerine , ne görüyorsun ?
Ne hissediyor o çocuk ?
Neye kırıldı ,neye üzüldü ?.
Sonra çevrendeki insanlara bak , şuanda kaçı sana aynı duyguyu hissettirdi .
Kır zincirlerini , çık zihnininin oyunundan ve hapishanesinden ..
Özgürleş .
Sen zannetiğinden çok daha güçlüsün.
Özün seni bekliyor
Sen özgürleştiğinde , ve kendi kıymetini kendine verdiğinde , sağlıklı sınırlar çizdiğinde "Dünya" daha güzel , daha yaşanabilir bir yer olacak !!
Alıntı