Konu: Sen Ve Ben..
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 20 Mayıs 2023, 18:58   #1
Çevrimdışı
Sadem
www.Bizimkiler.NET
Üyelik tarihi: 01 Mayıs 2023
Konular: 1793
Mesajlar: 1.868
Nerden: Gaziantep
Cinsiyet: Erkek
Web Site: www.Bizimkiler.NET
Alınan Beğeni: 209
Beğendikleri: 156
@Sadem
Standart Sen Ve Ben..

Tam seher vakti dedikleri an,
İki yıldız,gökyüzünde şuan,
Öyle yakınlar ki birbirilerine,
Değdi değecek sanki her an,
Ayrı olmalarına tek neden,
Mesafe bir türlü kapanmayan
Öylesine ışıl ışıllar ki,
Nazire ediyorlar sanki,
Öyle güzel bakışıyorlarki,
Tıpkı gözlerine baktığım an gibi,
Kavuşmalarına bir tek neden var,
Aralarındaki mesafeleri,
Elleri olsa tutacaklar sanki,
Onlarda biliyor dokunsalar birbirilerine,
Kıyamet kopacak belki,
Birde bizi düşünüyorum ikimizi sevgilim,
Seni evet seni.. Ya kavuşamazsam,
Benim kıyametim kopacak,
Ama bir gülümsesen, bir sarsan,
İşte o zaman dünyalar benim olacak...

  Alıntı ile Cevapla