Konu: O Anda...
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 20 Mayıs 2023, 18:59   #1
Çevrimdışı
Sadem
www.Bizimkiler.NET
Üyelik tarihi: 01 Mayıs 2023
Konular: 1793
Mesajlar: 1.868
Nerden: Gaziantep
Cinsiyet: Erkek
Web Site: www.Bizimkiler.NET
Alınan Beğeni: 209
Beğendikleri: 156
@Sadem
Standart O Anda...

O Anda

Ölmeyi istemek günah biliyorum,
Hayattan,yaşamaktan bazen nefret ediyorum.
Dayanacak gücüm kalmadığı an da,
İşte o anda ölmek istiyorum.


Düşünüyorum da ölmek kurtuluş mu acaba,
Beklide bu dünyada yaşayan her garib için umut olurdu kısaca,
Nefretle baktığım bu dünyada bile beni anlayacak bir kimse çıkmayacağına,
İnanıyorum artık ölmek istiyorum.

  Alıntı ile Cevapla