Dün akşam izledim. marvel filmlerini sevdiğimden dolayı 2005 yapımı olduğundanmıdır bilmem ama çok basit ve zevksiz geldi bana bu arada Netflix en çok izlenenler listesinde bununda etkisi oldu izlememde
Ama bana kalırsa zaman kaybı..
İzleyeceklere iyi seyirler