Pensilvanya’da yer alan bir kasaba olan Centralia için tam manasıyla

şehir denilebilir.
80’li yıllarda yer altı madeninde çıkan yangın şehri zehirli gazlara maruz bırakıyor. Halk şehri o zamanlarda terk etmek durumunda kalıyor. Şimdilerde ise kasabada 10 kişi anca yaşamını sürdürüyor. Fotoğraflara baktığınızda tüyleriniz ürperiyor.