![]() |
Çocuğum ben.. Her Ayrılıkta imlası bozulan Ben’li cümleler kurma yazılarına düşmesin karanlığım içimdesin kanıyorum, beyaz sayfalarına bulaşmasın kirli kanım. Sevdim seni kendime bile itiraf etmekten korkacak kadar sevdim. Bu yüzdendi senli cümlelerimi en derinime hapsedişim. Bu yüzdendi uzanan elini görmezden gelişlerim. Bu yüzdendi “gel” deyişlerini duymamazlık edişlerim… Sevdim seni nedensiz, beklentisiz, gerekçesiz, tanımsız sevdikçe korktum kendimden, sevdikçe uzaklaştım senden yeni hayaller, yeni düşler kuramayacak kadar yorgunum. sevme beni, benim bezmişliğim değmesin sıcacık yüreğine… Sevme beni, korkuyorum. Alışık değilim bana dair yazılar yazılmasına. Bugüne kadar hep bendim içini döken beyaz sayfalara başkaları adına. Hep bendim satır satır kanayan. Şimdi senin satır aralarında kendi adımı hecelemek hiç görmemem gereken mavi bir düşü anımsatmakta, bu düşe dalmak istemiyorum. Çünkü biliyorum, her düş karabasana dönüşmeye mahkum. Biliyorum her düş apansız bir uyanışla son bulmakta. Bu düşe dalmak istemiyorum, bu düşten uyanmak istemediğim için… Sevme beni, korkuyorum. Bu ruh, bu yürek alışık değil yaralarının sarılmaya çalışılmasına. Ömrümce içimi cam kesikleriyle lime lime edenlere koştum ben, benden beni çalıp geri vermeyenlere uzandı ellerim yıllarca. Hep bekleyendim, hiç olmadı bekleyenim. Şimdi ne olursa olsun bekleyenim olacaksın biliyorum ama inanamıyorum. Bilip de inanmamanın nasıl olduğunu sorma bana. Yine, ben anlatmasam da beni anlamana sığınıyorum… Sevme beni, korkuyorum. O kadar uzun zaman beklentisiz, karşılıksız sevdim ki insanları ve o kadar uzun zaman beklentisiz, karşılıksız sevilmeyi bekledim ki, artık yitirdim inancımı. Artık onlardan biri olmak için kendime rağmen kendimle cebelleşirken çıktın karşıma. Sevme beni, kendime geri dönmemeliyim… Sevme beni, korkuyorum. Korkumdan yazmadım sana bunca zaman. Korkumdan içimdesin. Ben’li cümleler olmasın satırlarında, okuyunca içim içime sığmıyor. Yansımamı sende görmek yüreğimi yakıyor. Sen yazdıkça, çok eskide kalan bir masal belli belirsiz benliğime süzülüyor… Sevme beni, korkuyorum. Şimdi zamansızlıklarımda boğuluyorum. Gereksiz meşguliyetler yarattım dünyevi istekler adına. Kaçışımı kolaylaştırsın diye önemli insan rollerine büründüm ahmakça. Kendimi kandırıp, kendimden kaçıp kaybolmanın, yok olmanın, hiç olmanın derdindeyim. “Ben” olarak tutunamıyorum… Sevme beni, korkuyorum… Sevme beni, “Beni sevme” derken içimi parçalıyorum, içime kanıyorum… Sevme beni, hak etmiyorum… Sevme Beni.... Seviyorum Seni...!! |
Cevap: Çocuğum ben.. Her Ayrılıkta imlası bozulan Emegine saglik @AHESTE |
Cevap: Çocuğum ben.. Her Ayrılıkta imlası bozulan |
Cevap: Çocuğum ben.. Her Ayrılıkta imlası bozulan FT Adına Çokça Teşekkür Ederiz @AHESTE Yazılar Enfes Her biri Değerli Sözcükler Brawo,Lütfen Yazmaya Devam Edin Bizler Okuyalım. . |
Cevap: Çocuğum ben.. Her Ayrılıkta imlası bozulan Emeginize Sağlık @AHESTE |
Cevap: Çocuğum ben.. Her Ayrılıkta imlası bozulan Emeqine Saqlık. |
Cevap: Çocuğum ben.. Her Ayrılıkta imlası bozulan Emeğine sağlık. |
Cevap: Çocuğum ben.. Her Ayrılıkta imlası bozulan Alıntı :
---------- Post added at 13:37 ---------- Previous post was at 13:36 ---------- Alıntı :
---------- Post added at 13:37 ---------- Previous post was at 13:37 ---------- Alıntı :
---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:37 ---------- Alıntı :
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum