![]() |
Atatürkü Seviyorum Çünkü |
Cevap: Atatürkü Seviyorum Çünkü Atatürk'ü seviyorum. Çünkü başbuğum. |
Cevap: Atatürkü Seviyorum Çünkü Emegine saglik @GuNeS immmalkış |
Cevap: Atatürkü Seviyorum Çünkü @MeLeK Tsk Ederim (: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum