mIRCForumlari.Net

mIRCForumlari.Net (https://www.mircforumlari.net/)
-   Atatürk Köşesi (https://www.mircforumlari.net/ataturk-kosesi/)
-   -   Atatürkü Seviyorum Çünkü (https://www.mircforumlari.net/ataturk-kosesi/54812-ataturku-seviyorum-cunku.html)

GuNeS 29 Aralık 2023 11:38

Atatürkü Seviyorum Çünkü
 
https://r.resimlink.com/L5wzZ2YCNu.jpg

aMilliYusuf 29 Aralık 2023 11:48

Cevap: Atatürkü Seviyorum Çünkü
 
Atatürk'ü seviyorum. Çünkü başbuğum.

MeLeK 29 Aralık 2023 12:30

Cevap: Atatürkü Seviyorum Çünkü
 
Emegine saglik @GuNeS immmalkış

GuNeS 29 Aralık 2023 16:10

Cevap: Atatürkü Seviyorum Çünkü
 
@MeLeK Tsk Ederim (:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Navbar with Avatar by Motorradforum