![]() |
Yaralı Derviş Yaralı Derviş Deniz kenarında, kaplan yarası taşıyan bir derviş gördüm. Yarası çok ağırdı, hiçbir ilâç tesir etmiyordu. Uzun zamandan beri bu yaranın acısını çekiyor ve sabrediyordu. Durmadan Cenâb-ı Hakk’a şükreder, derdi ki: “Çok şükür ki bir belâya uğradım, bir günaha değil.” Can dostum bana gücenip ölümüme ferman verse, sakın beni o anda can kaygısı üzer sanmayın. “Ne yaptım da Yar'i huzursuz ettim acaba?” diye endişelenirim. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum