mIRCForumlari.Net

mIRCForumlari.Net (https://www.mircforumlari.net/)
-   Bizimkiler.Net Paylaşımları (https://www.mircforumlari.net/bizimkilernet-paylasimlari/)
-   -   Karamuk Bitkisinin Çiçekleri Morumsu Pembeymiş! (https://www.mircforumlari.net/bizimkilernet-paylasimlari/27629-karamuk-bitkisinin-cicekleri-morumsu-pembeymis.html)

meLanie 21 Mayıs 2023 21:37

Karamuk Bitkisinin Çiçekleri Morumsu Pembeymiş!
 
Karamuk Bitkisinin Çiçekleri Morumsu Pembeymiş!



Karamuk Bitkisi

Bilimsel İsmi: Agrostemma Githago

Aile: Karanfilgiller(Caryophyllaceae)

Karanfilgiller familyasından olan, anayurdu Avrupa’dır. Yurdumuzda bakliyat yetiştirilen tarlalarda görülmektedir.​

Karamuk bitkisi çoğu zaman buğdayla karışık olarak biten, 30-100 cm’ye kadar yüksekliğinde, tohumları zehirli bir bitkidir.


Karamuk bitkisi üzeri tüycüklerle kaplıdır. Yaprakları almaşıktır. Çiçekleri büyük ve güzel, morumsu pembe ve ender olarak da beyazdır.

NOT: Sitemizde yer alan yazılar çeşitli akademik kaynaklardan derlenmiş olup, sadece bilgilendirme amaçlıdır. Kesinlikle ilaç olarak sunulmamaktadır. Bu bilgilerden istifade şekli kişinin kendi sorumluluğundadır. Rahatsızlığınızın tedavisi için lütfen öncelikle bir doktora danışınız.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Navbar with Avatar by Motorradforum