![]() |
Mutluluğun Karamsar Hali... Mutluluğun Karamsar Hali... Ne zaman değişti yürüdüğüm sokak? Neden bu kadar kirli... Ne zaman değişti evim? Neden anılarım darmadağın ve ne zaman değişti dünya? İnsanlar umudunu kaybetmiş sadece bir zevk için yaşamaya adamış hayatı! Ya ihanetler, birbirleriyle yarışıyor. Sadece 1 dakikalık mutluluğun hayalini kurarken bile gözyaşlarım beni yalnız bırakmıyor. Önümde duran tertemiz bir kağıt parçası içimdekileri yazmamı beklerken bense sadece buğulu camlar arasında insanların karamsarlıklarını izleyebiliyorum. Yolda gördüğüm herhangi birine bir çocuk, bir genç beklide elindeki bastonla hayata tutunan bir yaşlıya... Neden böyle? Kim, hangi ressam siyaha boyamış dünyayı...İŞTE BUNU BENDE BİLMİYORUM!!! |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum