![]() |
Kara Bir Defter.. Kara bir defter var elime, rengini açmaya çalışıyorum . Onayladığım birşey yok senden gelen, Çare/siz/likten, kabul ediyorum... Anlamaya gayret etmeksizin anlamsız deyip geçişler, Dinlemeye gayret etmeksizin kulaklarını tıkayışlar, Bakmaya gayret etmeksizin görmeyişler, Sorular... Sorular... Cevap vermeyişler/Susuşlar... Sağır mısın? Kör müsün? Lâl misin? Kara bir defter var elime, rengini açmaya çalışıyorum . Onayladığım birşey yok senden gelen, Sen/Siz/likten kabul ediyorum... Sevmeye gayret etmeksizin, nefrete bürünüş, Paylaşmaya gayret etmeksizin, hücrelere yöneliş, Sarılmaya gayret etmeksizin, yalnız nöbetler. Karalar...Karalar... "Akla" desem/Susuşlar... Kara bir defter var elime, rengini açmaya çalışıyorum . Onayladığım birşey yok senden gelen, Parçalarımı toplamaya çalışıyorum... Aynı ayın altında parçalanışlar, Aynı toprak üstünde tek sıra adımlar, Ayrı yüreklerde birbirinden kopuşlar. Karanlık gece/Dermansızlık/Susuşlar... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum