![]() |
Yitirildim... Adına onlarca şey yazmak istedim. Belki; Ahengiyle başımızı döndürecek nesirler, Ya da sonuna yaklaşmışken, Başını unutacağımız öyküler… Bin bir beyitten mesneviler, Sonsuz bir uçurumdan düşüyormuş gibi sanki. Hatta; Destan yazmak istedim senin adına. Fakat biz ayrı destanların insanlarıyız. Ferhat ile Leyla’nın sevdasına, Gülecekti elbet herkes. İşte tam da bu yüzden Vazgeçtim. Ha bir de; O kadar kısaydı ki ismin, Ve umut vaadetmekten o kadar uzaktı ki Sözlerin, Bu kadarıyla Yetindim. Sonra da Yitirdim, Yitirildim.. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum