![]() |
Karaydı Gece... karaydı gece soramadım seni ne yıldıza, ne aya... koca sis kümeleri yerlere değmişti. ay ve yıldızlar artık yüreğimde gizliydi. karaydı gece düşlerim aydınlığa yenikti. çizdiğim beyaz ülkeye karalar galipti. karaydı gece buruktu içimdeki herşey gördüğüm tek düşüm görülmeye kördü. oysa yaşamak dediğin düşün görülen yüzüydü. karaydı gece elimde bir silgiyle mekansızlığımı silmeye çalıştım... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum