![]() |
Aşkımın Acısı... Gidişlerinin arkasından bu kaçıncı mektubum sana Bu kaçıncı haykırışım sensizliğe Bilmiyorum saymadım, sayamıyorum artıkk Ve senin kaçıncı sessizliğin bütün bunlara Sessiz ve tepikisizliğin beni düşürürken dillere Sen yeni sevdaya yelken açmış gidiyorsun ellere Bu muydu sonumuz bilmiyorumm Neydi yasadıgımız Neyi paylaşmıştık ikimiz Sevgisiz saatlerin miydi? Boş zamanların mıydı? Yeni bir sevdaya başlayıncaya kadar mıydı? Bitirdim artık geceleri Ay bile yok bak.. Yıldızlar benım için kaydı Tek tek Sana adanan dileklerime yenilerini ekleyebilmem için Gidişin hayırlı olsun Sevdiğim Sevdan hayırlı olsun Bebeğim Dilerim mutlusundur onun kollarında Bensiz saadetler sana yeni dünyanda Ben mi? Beni merak etme Bebeğim Ben zaten hep savaşıyorum Senden sonrada savaşırım Hiç düşünme hayatımla Elbet bir gün uzlaşırım Bana bırak söndürürüm İçimdeki yangınını Bana bırak ben hallederim Aşkımın acısını |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum