![]() |
Sen Hic Aşık Oldunmu... Bana aşkı anlatabilirmisin, nedir aşk? Esen rüzgarlarda onun kokusunu duymak mı? Yoksa engin denizlerde gözlerini aramak mı? Belkide bir kuş olup ona kanat çırpmaktır aşk.. Bazen sonbaharla birlikte düşen yapraklarda görürsün onu.. Bazen ilkbaharda çiçeklenen ağaç dallarında.. Kimi gün saatlerce uyursun bir rüya umuduyla, Kimi gün uyku girmez gözüne ayrılık korkusuyla.. Yağmura yakalanmaktan korkmazsın artık, Belki dans edersin yağmur damlalarıyla Islanarak doyasıya.. Ve "seni seviyorum " dersin Cevapsız kalma pahasına.. Zaten bir yaz yağmuru değilmidir aşk Ansızın gelen iliklerine kadar işleyen.. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum