![]() |
Neyse.. Neyse... Sen, attığın kazıklarla, söylediğin yalanlarla, sırtımdan vurmalarınla, ekmeğime dahi dil uzatmalarınla kısacası bir annenin evladın tüketme başarınla hep aklımda kalacaksın... Adını kızıma vermeyeceğim belki , ama ilk seni anlatacağım ona. Sana benzemesin ve kimseyi tüketmesin diye... Ben de senin aklında kalacağıma eminim zaten ! Nerden mi biliyorum ? Beklentilerinden desem ; o kadar ki Tüketmiş olduğun bir hayattan adamlık bekleyecek kadar acizsin ! Ama merak etme sen beklediğin için değil ben adamlığı adam gibi adamlardan öğrendiğim için sustum... Ben seversem susarım... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum