![]() |
Danimarkalılar Yeni Yılı, Kopenhag Hayvanat Bahçesi'nde Panda Çifti ile Kutladı Danimarka'da yaşayan pek çok kişi, yeni yılı Çin'den gelen dev panda çiftiyle kutlamayı tercih etti. Danimarka'da yaşayan pek çok kişi, yeni yılı Çin'den gelen dev panda çiftiyle kutlamayı tercih etti. Danimarka'daki Kopenhag Hayvanat Bahçesi'ndeki Çinli dev panda çifti Xing Er ve Mao Sun, Nisan 2019'da hayvanat bahçesindeki panda evine taşındıklarından beri gerçek bir kültürel fenomen haline geldi. Mao Sun için "Kısa Bacak" ve "Evin Hanımı", Xing Er için ise "Xing" gibi sevimli lakaplar verilen dev panda çiftine yönelik panda topluluğunun sevgisi daha da güçlendi. Pandalar, Çinli-Danimarkalı Panda Uluslararası Araştırma İşbirliği Projesi kapsamında Çin'den 15 yıllığına ödünç alındı. Hayvanat bahçesi yetkilileri, çiftin yılda ekstra 400 bin ziyaretçi çekebileceği tahmininde bulunuyor. Xinhua Haber Ajansı muhabirleri Kopenhag'dan bildiriyor. (XHTV) https://i.hbrcdn.com/haber/2023/01/0...15533104_o.jpg Kaynak: Xinhua / Güncel |
Elin pandasi bile yılbaşını kutluyomus :)) |
para var huzur var :D |
Panda olasım geldi. Ne kadar çok ilgi gostermisler, ben de turumun son ornegiyim banane bizde istiozhahaha |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum