![]() |
ABD Pasifik'te yığınağa devam ediyor https://cdn1.ntv.com.tr/gorsel/Zg_VI...rop&scale=bothABD, Filipinler'le yapılan savunma işbirliği anlaşması kapsamına dahil edilen 4 üsse daha asker konuşlandırılacağını duyurdu. ABD Savunma Bakanlığı (Pentagon), Filipinlerde 4 üsse daha asker konuşlandırılacağını açıkladı. Pentagon'dan yapılan yazılı açıklamada, Filipinler'deki Camilo Osias, Camp Melchor Dela Cruz, Balabac Adası ve Lal-lo Havaalanı dahil dört yeni üssün Güçlendirilmiş Savunma İşbirliği Anlaşması kapsamına dahil edildiği duyuruldu.https://cdn1.ntv.com.tr/gorsel/XH2Ey...rop&scale=bothDaha önce bu kapsama alınan 5 üssün yanı sıra bu dört üsse ABD askerlerinin konuşlandırılacağı kaydedildi. Açıklamada, Hint Pasifik bölgesindeki güvenlik, insani yardım ve doğal afetler dahil işbirliği yapılacağı kaydedildi. ABD, daha önce Filipinlerin savunma alt yapısını güçlendirmek üzere 82 milyon dolar fon ayırmıştı. Washington ayrıca, Pasifik'te Çin'i caydırmak için bölgedeki ülkelere destek veriyor. NTV Dünyadan Haberler |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum