![]() |
Akdeniz'de paketler halinde 2 ton kokain bulundu https://cdn1.ntv.com.tr/gorsel/k1F32...rop&scale=bothİtalya güvenlik güçleri Sicilya Adası yakınlarında Akdeniz'in ortasına bırakılmış paketleri topladı. Paketlerde yaklaşık 2 ton kokain bulunduğu bildirildi. İtalya Mali Polisi (Guardia di Finanza) ekiplerinin, Sicilya Adası'nın doğusunda Akdeniz'e bırakılmış paketlerde yaklaşık 2 ton kokain ele geçirdiği bildirildi. Mali*Polisten yapılan yazılı açıklamaya göre, Katanya iline bağlı mali*polis*ekipleri, havadan rutin kıyı kontrol faaliyetleri sırasında deniz yüzeyinde ışıklı sinyal cihazı bulunduğunu ve ağ yardımıyla bir arada tutulan çok sayıda paket olduğunu tespit etti. https://cdn1.ntv.com.tr/gorsel/eYfck...rop&scale=bothOperasyonla denizden toplanan 70 kadar pakette yaklaşık 2 ton kokain bulunduğu belirlendi. Denizde ele geçirilen kokaine Katanya Cumhuriyet Başsavcılığının talimatıyla el konuldu. Mali Polisin açıklamasında paketlerin ambalajının suda batmayan özellikte olduğu belirtildi, üzerlerindeki ışıklı sinyal cihazından, güzergahtaki gemilerden biri tarafından alınmak amacıyla denize bırakılmış*uyuşturucu*kargosu olabileceğinin değerlendirildiği ifade edildi NTV Dünyadan Haberler |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum