![]() |
Neslihan Engin - Otuzumda Ne çoçukken çoçuktum Nede gençken genç oldum Anlamadım dünyayı Kendimi anlatamadım Kaybettim yolumu Gençliğin virajlarında Çok aradım çok dolaştım Köşe başında rastladım kendime Otuzumda Aşkı aradım Buldum sandım ne saftım Anlamadım oyunları Kendimi anlatamadım Çarptım duvarlara Gençliğin sarhoşluğuyla Çok aradım çok dolaştım Köşe başında rastladım kendime Sıkı sarıldım Konuştum dinledim yeni bir yıla Çıkmaya karar verdim otuzumda |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum