![]() |
“Dünyanın en zor hissi; kendini ait hissetmediğin bir yerde bulunma zorunluluğudur.” “Dünyanın en zor hissi; kendini ait hissetmediğin bir yerde bulunma zorunluluğudur.” |
Cevap: “Dünyanın en zor hissi; kendini ait hissetmediğin bir yerde bulunma zorunluluğ Yaniiii |
Cevap: “Dünyanın en zor hissi; kendini ait hissetmediğin bir yerde bulunma zorunluluğ |
Cevap: “Dünyanın en zor hissi; kendini ait hissetmediğin bir yerde bulunma zorunluluğ :((:(( |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum