![]() |
huy aktarımı “Eskiler, ‘Sohbette insibağ (huy aktarımı) vardır.’ derdi.” Bu yüzden “Birinin kendisi iyi ama çevresi kötü olamaz. Tabiata aykırı.” İnsan kiminle yürüyorsa ona dönüşüyor. Bazen yavaş yavaş bazen bir anda. https://pbs.twimg.com/media/Fwq-H0DW...jpg&name=small |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum