![]() |
Kızgın değilim kırgınım sadece Kızgın değilim kırgınım sadece. En çok da kendime susmalara, sardığım yüreğime iki kelimeyi bir araya getiremeyen dilime ve ne zaman konuşmak, istesem saklanan kelimelere... K I R G I N I M...🖤 |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum