![]() |
SeN YıLDıZLaR ve Sessiz Gece SeN~~YıldızLaR ve SesiZ Gece Sen parlayan yildizimsin, yıldız ise seni gece ise sahitdir sana olan sevgimi. Unutulurmu bakin bakisini, bakarken gözlerinin icindeki ışîltıyı.. Unutulurmu, sana her baktigimda tebessum ve gülüşünü... Dedimya Sen Parlayan yıldız,yıldız ise seni gece ise sahitdir sana sevgimi.. Hani kizarken bile dayanamayip sarılısını solermisin unutulurmu... Unutulurmu yar seninle adım atarken ayni anda gözgöze gelip gûlüslerımiz.. Unutuliurmu söle en yüksek tepede yıldızlara isin katişlarımız.. Dedimya Sen Parlayan yıldız,yıldız ise seni gece ise sahitdir sana sevgimi.. Unutulmaz yar ben unutmadim En cokta Seni Ben BeN Yapmani Unutmadim.. Öle hasretimki kalbine Öle hasretimki gözlerine ve susadimki canim diyisine.. Dön bak geride bıraktıgın eseri simdi yıkik bir Enkaz altinda... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum