![]() |
Yaratıcı komik sözler. Doğuştan var olan kaşları kesip kendileri çiziyorlar. Saçlarını boyatıp gözlerine lens takıyorlar. Burnunu beğenmeyip estetik yaptırıyorlar. Yani kadınlar Allah’ın verdikleriyle bile mutlu olmuyorlar. Biz nasıl mutlu edelim. |
Cevap: Yaratıcı komik sözler. Alıntı :
Güzel bir konu : ) Ama memnuniyetsizlik konusunda cinsiyet gözetmemek lazım bence. Erkeklerin de şükürsüz sabırsız olduğu konular var. Kadınları geçemeyiz tabiki dee... hahahahahaha |
Cevap: Yaratıcı komik sözler. Aslında hanımların sizi anladığı mesajı veriyorum.Buyrun siz de verin bir mesaj sevgili @NobRaN :$$ |
Cevap: Yaratıcı komik sözler. Alıntı :
Sevgili @Buğlem ben mesajı aldım da. Konu çok uzun. Sıkılır insanlar okurken. Ama mesaj diyorsan şöyle diyelim. Biz erkekler aslında kadınlarımızı iyi anlıyoruz. Bazı hemcinslerimiz ya da sizin hemcinslerinizin arzuları ölmeyecekmiş gibi sınırsız. Kadın da erkek de yetinmesini bilmiyor maalesef. Kendi görüşümle "Kadının süsü erkeği erkeğin de kadınıdır" diyeyim o zaman. hıh |
Cevap: Yaratıcı komik sözler. Şöyle özetleyelim o vakit; kadınlar bizi hiç anlamıyor diyen beylere ithafenn olsun o zaman ))hıh |
Cevap: Yaratıcı komik sözler. Alıntı :
Yok dsadsa Öyle demiyelim. Ama hatırladığım kadarıyla size bir kıssa anlatayım olur mu? Daha iyi anlayacaksınız beni o zaman : ) Bir gün adamın biri eşinden muzdarip. Büyük sıkıntı var ama evde. Nerdeyse boşanma derecesine gelmiş. Ben derviş diye hatırlıyorum da halife de olabilir. Neyse.. Dervişin kapısına yaklaşır adam. Evden bi gürültü bi gürültü. Evde beyine yüksek sesle bağırır kadın. Derviş de susar. Kapıyı da çalamaz adam. Bir kaç sefer tıklatır ama. Sonra açar kapıyı Derviş. Buyur evladım hayr mı? der. Adam der ya derviş benim bir derdim vardı ama seninki benden büyükmüş diye kendinden az bişey anlatır.. Derviş de der ki kolay mı derviş olmak zannediyon sen. : ))) Yani Buğlem cano, siz bizi biz de sizi cennete götürecez. hiç başka tarafa bakmayalım :DD |
Cevap: Yaratıcı komik sözler. Ahaha @NobRaN alkış |
Cevap: Yaratıcı komik sözler. Alıntı :
|
Cevap: Yaratıcı komik sözler. Kesinlikle..Tebrik ederim tarafsız ve objektif bakışınıza.. |
Cevap: Yaratıcı komik sözler. Güzel konuydu. Paylaştığınız için ben teşekkür ederim. alkış |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum