![]() |
Chat ortamlarında karşılaştığınız yazım hataları nelerdir? Gördüklerimden birkaç örnek vereyim: öyle yemeyi (öğle yemeği) miğdem arıyor (midem ağrıyor) deyil (değil) |
Cevap: Chat ortamlarında karşılaştığınız yazım hataları nelerdir? Alıntı :
Bence TRT sipikeri gibi konuşup yazıştığın zaman çokda eğlenceli olacağını düşünmüyorum chat Ortamının. O yüzden çok takmamak Lazım. |
Cevap: Chat ortamlarında karşılaştığınız yazım hataları nelerdir? Tam da editöre sorulacak soru biliyor musunuz? Bir şey demiyorum. Takılın, devam. |
Cevap: Chat ortamlarında karşılaştığınız yazım hataları nelerdir? Klavyem sürekli karışıyorhıh |
Cevap: Chat ortamlarında karşılaştığınız yazım hataları nelerdir? Nağber . |
Cevap: Chat ortamlarında karşılaştığınız yazım hataları nelerdir? Kedimi seviyorum yerine kendimi seviyorum yazıyorlar. |
Cevap: Chat ortamlarında karşılaştığınız yazım hataları nelerdir? Ayakkabıyı deyiştim. |
Cevap: Chat ortamlarında karşılaştığınız yazım hataları nelerdir? Mütevazı yerine mütevazi yazıyorlar. mütevazi, paralel anlamına geliyor. mütevazı, alçakgönüllü anlamına geliyor. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum