![]() |
mIRCForumlari.Net Üye Oldum Çünkü. Neden bizlesiniz? Neden foruma üye oldunuz? :) |
@RahmetLi Başımın Etini Yedin GeL Gel diye :p ŞAKA bir Yana (: Can Tabiki Sana Destek Ve Biz ForumCu aiLesi OLarak Seviyoruz Bu tarz Şeyleri :) |
Neden geldim cünkü kendi yerimiz bizim forumumuz @RahmetLi abi ortisim guzel geciniriz ins :):) |
Arastan forum actigini duydum hemen bakim dedim selam vermıs olurum dedim kayıt oldum hemen :) |
|
Olacan tabi @KheS .dd rahmetliyide bi şeydeden getirebilsek daha iyi olacakta :D |
Birbirinden degerli dostlarla bir arada olmakdan keyif aliyoruz @RahmetLi@melek cok tesekkur ederiz emeklerinizden dolayi |
Neden mi ? @RahmetLi bana bu soruyu sorma vururum hahaha Sana destek olmak, eskiden olduğu gibi hep beraber bir projeye imza atmak. Vs . Vs. Yazılacak şok şey ama bu kadar kafi :)) |
@jeSt rafik insan elf var diye der acv :)) |
@elf dedim hahahahahaha rafik sen nerde biz orada no problem |
:$$ |
Hepinize Çok tşkler hepınız ıyıkı varsınız :)) |
@RahmetLi hiic bisi edemezsin(: |
Dostlar icin burdaym |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Çünkü bu kadar sıcak aile ortamı başka yerde yok ki:)) |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. burayı bana tavsiye eden kişi ve onun hayatında ki kişi benim için değerli.. |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. kaliteye ihtiyacım vardı. |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Benim üyeligim ilginç oldu satılık diye geldim baktım dost bildiğim kişinin miş çıkamadım |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Digerleriyle arasindaki farki görmek istedim. |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Zorla üye ettiler :) |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. abv söyleme bari sjdjhsbxsbxssx |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Çünküüüü @eLsaa HeryerdeDir!!!! :$$:)hahaha |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Böyle bir domain kesin vardır diye düşünüp arattım. Sonuç? Buradayım.(: |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Tehdit edildim:) |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. ederiz :D |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Alıntı :
Senden ötürü, senden ötürü @RahmetLi senden ötürü dsadsad :$$ Amaa iyi ki varsınız. Samimiyetine inandığım arkadaşlar edindim. byee |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Güzel dostlarım burada |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Çünkü @MeLeK beni sen nasil unutursun dediii hahaha |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Alıntı :
|
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. 85 Milyonun 80 Milyonu buraya üye |
Cevap: mIRCForumlari.Net Üye Oldum Çünkü. Denk geldi üye oldum beğendim ve kaldım:kahve |
Cevap: mIRCForumlari.Net Üye Oldum Çünkü. Hoşgeldiniz Aramıza O zaman :kahve |
Cevap: mIRCForumlari.Net Üye Oldum Çünkü. Alıntı :
|
Cevap: mIRCForumlari.Net Üye Oldum Çünkü. Sevgilim burda tabisi @serCiyammm :$$ |
Cevap: mIRCForumlari.Net Üye Oldum Çünkü. @RahmetLi abi adamın dibi |
Cevap: mIRCForumlari.Net Üye Oldum Çünkü. @JeSteR canom davet etti geldim:$$ |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum