![]() |
Hatay'a 4 tır, Maraş'a 1 tır içme suyu Ankara Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden Seğmen Su, deprem bölgesine içme suyu sevkiyatını sürdürüyor. Son iki günde Hatay'a 4 TIR, Kahramanmaraş'a ise 1 TIR içme suyu gönderildi. ANKARA (İGFA) - Ankara Büyükşehir Belediyesi depremlerin etkisinin sürdüğü bölgelere yardımları sürüyor. ABB iştiraklerinden Seğmen Su, bölgede yaşanan içme suyu probleminin çözümü için içme suyu sevkiyatlarına aralıksız devam ediyor. SON İKİ GÜNDE 5 TIR GÖNDERİLDİ Seğmen Su; son 2 günde Hatay'a 4 TIR Kahramanmaraş'a ise 1 TIR içme suyu sevkiyatı gerçekleştirirken depremlerin ilk gününden itibaren bölgeye yaklaşık 200 TIR içme suyu gönderdi. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:27. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum