![]() |
11. Hafta Polemiği - İnternet Faydalımıdır, Zararlımıdır ? |
Cevap: 11. Hafta Polemiği - İnternet Faydalımıdır, Zararlımıdır ? İyi niyetli insanlar kullanırsa faydalıdır. Kötü niyetli insanlar kullanırsa zararlıdır. İnternet Herkese teslim edilmemeli bence. |
Cevap: 11. Hafta Polemiği - İnternet Faydalımıdır, Zararlımıdır ? Tabikide faydali... görmedikmi Debremde enkaz aldindakalan vatandaslarimiz netini acipda canli yayinda yardim istediklerini |
Cevap: 11. Hafta Polemiği - İnternet Faydalımıdır, Zararlımıdır ? Şeytan işidir, uzak durmak lazım. Çok takılırsanız Gulyabani gelip sizi "Kalk o internetin başından artık!" diyerek tekmeleyebilir. Aman dikkat!!! |
Cevap: 11. Hafta Polemiği - İnternet Faydalımıdır, Zararlımıdır ? Kişi ve kişilerin kullanımına bağlı olarak değişkenlik gösterir. |
Cevap: 11. Hafta Polemiği - İnternet Faydalımıdır, Zararlımıdır ? Kisiye göre degisir faydalarida var zararlarıda var bagimlilik olanlarida var dikkatli kullanmak önemli bence |
Cevap: 11. Hafta Polemiği - İnternet Faydalımıdır, Zararlımıdır ? faydalıdır anca oyun bağımlısı cok :) |
Cevap: 11. Hafta Polemiği - İnternet Faydalımıdır, Zararlımıdır ? İyi ve yararlı biçimde kullanıldığı sürece çok yararlı.zararları da var elbette... ::@ |
Cevap: 11. Hafta Polemiği - İnternet Faydalımıdır, Zararlımıdır ? Kişinin kullanımına göre değişir. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum