![]() |
En mutlu olduğunuz anları yazarmısınız? * En mutlu olduğunuz anları yazarmısınız? Onunla ilk kadehi içtiğim anlardı. |
Cevap: En mutlu olduğunuz anları yazarmısınız? avuclarıma bıraktıkları kocaman mutlulukları ayaklarını yerden keserken hisettimm. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum