![]() |
Yer Yarılsa Yerin Dibine Girsem Dediğiniz Anlar Nelerdir? Yaşadığım bir şey olmadı, şudur diye yazamıyorum ama illa ki insanı öyle hissettiren durumlar vardır, olmuştur. Başınızdan geçen yaşadığınız, sizi utandıran anlar oldu mu? Yer yarılsa yerin dibine girsem o an dediğiniz olaylar? |
Cevap: Yer Yarılsa Yerin Dibine Girsem Dediğiniz Anlar Nelerdir? hangisini anlatsam diye düşünüyorum :$$ |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum