![]() |
Türkiye’de geleceğinizden kaygılı mısınız? Kendim için değil, ülke için endişeliyim ve dilerim bu günleri atlattığımızı görmek de nasip olur. |
Cevap: Türkiye’de geleceğinizden kaygılı mısınız? Kaygılıyım |
Cevap: Türkiye’de geleceğinizden kaygılı mısınız? Alıntı :
|
Cevap: Türkiye’de geleceğinizden kaygılı mısınız? Alıntı :
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum