![]() |
Gitmek gerekir bazen.. Gitmek gerekir bazen.. Bir gece sabaha karşı En kilitli kapılarım açılacak Yalnızlığımdan çıkıp gideceğim Ne sensiz kalırsam korkusu Ne kitaplarda okuyup altını çizdiklerim.. Ben sana mecburum, Atilla İlhan.. |
Cevap: Gitmek gerekir bazen.. Emegine saglik @Ayşe canim |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum