![]() |
Kadın Kimi der ki kadın; Uzun kış gecelerinde yatmak içindir. Kimi der ki kadın; Yeşil bir harman yerinde, Dokuz zilli köçek gibi oynatmak içindir. Kimi der ki hayalimdir, Boynumda taşıdığım vebalimdir. Kimi der ki hamur yoğuran, Kimi der ki çocuk doğuran.. Ne o, ne bu, ne döşek, ne köçek, ne ayal, ne vebal O benim kollarım, bacaklarım, başım, Yavrum, annem, karım, kız kardeşim Hayat arkadaşımdır… (Nazım Hikmet RAN) https://i.hizliresim.com/fbzqj81.jpeg |
Cevap: Kadın emeğinize sağlık çok anlamlı bir paylaşım tebrikler |
Cevap: Kadın @EfsaNe teşekkür ederim. |
Cevap: Kadın emeğine sağlık |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum