![]() |
Beşiktaş tribünlerinden yönetime istifa çağrısı https://icdn.ensonhaber.com/crop/703...i_e77be719.jpg Beşiktaş'ı Sivas deplasmanında destekleyen taraftarlar maç sonunda yönetimi istifaya çağırarak tepki gösterdi. Süper Lig'in 23. haftasında Beşiktaş'la Sivasspor karşı karşıya geldi. Yeni Sivas 4 Eylül Stadyumu'nda oynanan mücadeleden kırmızı-beyazlı takım Samuel Saiz'in golüyle 1-0 galip ayrıldı. Taraftardan yönetime tepki Maçın son bölümünde tribünlerde bulunan Beşiktaşlı taraftarlar, kulüp yönetimini istifaya davet etti. Siyah-beyazlı taraftarlar uzatma dakikalarında "Yönetim istifa" tezahüratlarını sürdürdü.. Kaynak : NTV |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum