02 Mayıs 2023, 09:58
|
#1 |
| Çevrimdışı Üyelik tarihi: 01 Mayıs 2023 Konular: 1793 Mesajlar: 1.868
Nerden: Gaziantep Cinsiyet: Erkek Web Site: www.Bizimkiler.NET Alınan Beğeni: 209 Beğendikleri: 156 @Sadem | Ben Seni Bir Günlük Yaşamadım'ki...
Ben SENİ Bir günlük yaşamadım ki, Kapatıp gözLerimi silip atayım.. Ben Sevdayı Bir kelimeye sığdıramadım ki Susup Herşeyi Unutayım.. Ben Sevdayı Bir DamLa gözyaşında Aramadım ki ağladım Aktı gitti diyeyim.. Ben Sevdayı şerefsizce yaşamadım ki Her an BaşkasıyLa olayım.. Ben Sevdayı "Yüreğimde" yaşadım; Söyle NasıL Söküp atayım.. Sendeki imkansızlığı, sana sarılamamanın acısını sevdim Sırf sonunda sen varsın diye sana olan hasreti sevdim Yalnızken aklımda oluşunu, hayallerime rüyalarıma doluşunu sevdim Seni bir gün görme umuduyla yaşamayı sevdim Seni "yaşama nedenim" bilmeyi sevdim BEN SENİN YÜREĞİNİ SEVDİM SENİ ÇOK BAŞKA SEVDİM...
|
|
| |