mIRCForumlari - mIRC ve IRC Kullanıcılarının Paylaşım Platformu
  https://www.mircforumlari.net/iletisim/


SohbetG.Com

Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler
Alt 08 Temmuz 2023, 19:14   #1
Çevrimdışı
Üyelik tarihi: 07 Aralık 2022
Konular: 21245
Mesajlar: 24.248
Nerden: İstanbul
Cinsiyet: Erkek
Web Site: TRmIRC.Net
IRC Sunucu: IRC.TRmIRC.Net
Alınan Beğeni: 3770
Beğendikleri: 6794
@RahmetLi
Ruh Hali : : Olu Gibi
sdsd Emeklilere yapılacak zam oranı netleşti

SON DAKİKA HABERİ:*En düşük memur maaşının 22 bin liraya çıkarılması, emekli aylıklarına yüzde 25 zam yapılması düzenlemelerini de içeren kanun teklifi TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'nda kabul edildi.

Son dakika*haberi!Plan ve Bütçe Komisyonu'nda görüşülen en düşük memur maaşını 22 bin 17 TL'ye çıkaran, emekli aylıklarında yüzde 25 zam öngören kanun teklifi Komisyon'da kabul edildi.

En düşük memur maaşı 22 bin 17 TL olacak. Memura seyyanen 8 bin 77 TL ödeme yapılacak. Memur, SSK ve Bağ-Kur emeklilerine yüzde 25 zam verilecek. Yüzde 25 zamdan 2023 yılından önce ve 2023 Ocak ayında emekli aylığı bağlanmış kişiler yararlanabilecek.

31 Temmuz 2023 tarihi itibarıyla Covid-19 izninde bulunan hükümlülerden denetimli serbestliğe beş yıl veya daha az süre kalanlar tekrar cezaevine dönmeyecek ve cezasının kalan sürelerini denetimli serbestlik altında devam edecek.

Tüm otomobiller için 2023 yılı sonuna kadar bir kereye mahsus olmak üzere yeni tescil edilecek araçlar ve mevcut trafiğe kayıtlı araçlar için ek Motorlu Taşıtlar Vergisi ödenecek.

Borçlanma limiti de üç katına çıkarılıyor. 660 milyar TL öngörülen borçlanma limiti 2 trilyon liraya çıkarılacak.

KDV ORANLARI ARTACAK

Yüzde 18 olan KDV oranı yüzde 20'ye, yüzde 8 olan KDV oranı yüzde 10'a çıkarılıyor.

İşverene asgari ücret desteği de 500 TL'ye yükseliyor.



NTV Son Dakika

  Alıntı ile Cevapla


Cevapla
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler