mIRCForumlari - mIRC ve IRC Kullanıcılarının Paylaşım Platformu
  https://www.sosyalchat.com/


SohbetG.Com

Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler
Alt 03 Ocak 2023, 17:03   #1
Çevrimdışı
Üyelik tarihi: 07 Aralık 2022
Konular: 21281
Mesajlar: 24.385
Nerden: İstanbul
Cinsiyet: Erkek
Web Site: TRmIRC.Net
IRC Sunucu: IRC.TRmIRC.Net
Alınan Beğeni: 3914
Beğendikleri: 7042
@RahmetLi
Ruh Hali : : Olu Gibi
Standart mIRC Snake Game / Yılan Oyunu

[Açıklama]
Eskiden gsm telefonlardaki Snake oyununu mIRC ile yazmaya calistim.
Biraz ugrastiktan sonra tamamladim ve sizin begeninize sunuyorum.
;
Kod yazari: jeun
;
Kodu remotenize koyup /snake yazmaniz yeterlidir.
;
alias -l yem_buyuklugu return 20
alias -l yilan_kalinligi return 18
;yilan rengi 1~15 arasi istege bagli bir deger olmalidir.
alias -l yilan_rengi return 1
;yem rengi 1~15 arasi istege bagli bir deger olmalidir
alias -l yem_rengi return 1
alias -l snake_hizi return 11
;
Yukaridaki degerleri istege bagli degistirip renklendirme yapabilirsiniz.

Kod : Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;mIRC Snake Yilan Oyunu Calismasi(by jeun) ;Kullanim(Start) /snake ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Degistirilebilir Ayarlar ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; alias -l yem_buyuklugu return 20 alias -l yilan_kalinligi return 18 alias -l yilan_rengi return 1 alias -l yem_rengi return 1 alias -l snake_hizi return 11 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; alias -l snake_baslat { if !$window(@Snake) { window -p @Snake } | sn_pu_ if (%snake_x) { $v1 %snake.x $snake_hizi } if (%snake_y) { $v1 %snake.y $snake_hizi } if ($inrect(%snake_yem_x,%snake_yem_y,%snake.x,%snake.y,$yem_buyuklugu,$yem_buyuklugu)) { snake_tit_pu | goto snake } if ($inrect(%snake.x,%snake.y,%snake_yem_x,%snake_yem_y,$yem_buyuklugu,$yem_buyuklugu)) { snake_tit_pu } :snake if (%snake_puan > 10 && $snake_kend_carp) { snake_bitir } clear @Snake set %snake_coordi_ $gettok(%snake_coordi_,5-,32) set %snake_coordi_ %snake_coordi_ %snake.x %snake.y $yilan_kalinligi $yilan_kalinligi drawrect -fe @Snake $yilan_rengi 1 %snake_coordi_ if (%snake_yem_x == $null) { snake_yemle } drawrect -f @Snake $yem_rengi 2 %snake_yem_x %snake_yem_y $yem_buyuklugu $yem_buyuklugu if (%snake.x !isnum $+(1-,$window(@Snake).dw) || %snake.y !isnum $+(1-,$window(@Snake).dh)) { snake_bitir } } alias -l snake_tit_pu { set %snake_coordi_ %snake_coordi_ %snake.x %snake.y $yilan_kalinligi $yilan_kalinligi | snake_yemle | inc %snake_puan | sn_pu_ } alias -l sn_pu_ { titlebar @Snake Skor: %snake_puan } alias -l snake_yemle { if $calc(%snake_maxlenl - 20) isnum $+(1,-,$len(%snake_coordi_)) { drawtext @Snake 1 $r(60,100) $r(60,100) Oyunu denediginiz icin tesekkurler. :) | snake_bitir } ;efekt if (%snake_yem_x) { drawrect -f @Snake $iif($yem_rengi == 4,12,4) 1 %snake_yem_x %snake_yem_y $yem_buyuklugu $yem_buyuklugu } set %snake_yem_x $r(20,$calc($window(@Snake).bw - 30)) set %snake_yem_y $r(20,$calc($window(@Snake).bh - 30)) } alias snake_kend_carp { var %m = 1 set %snake_new $removecs($gettok(%snake_coordi_,-13-0,32),$+($chr(32),$yilan_kalinligi $yilan_kalinligi)) var %new_lines = $calc($gettok(%snake_new,0,32) / 2) while %m <= %new_lines { var %snk = $replace($gettok(%snake_new,2-0,32) %snake.x %snake.y $yilan_kalinligi $yilan_kalinligi,$chr(32),$chr(44)) if $inrect( [ %snk ] ) { return $true } set %snake_new $gettok(%snake_new,3-,32) inc %m } unset %snake_new } alias -l snake_bitir { .timersnake off | sn_pu_ $iif($input(Oyun Bitti $crlf $+ Skor: %snake_puan puan $crlf $+ Tekrar Oynamak İster misin ?,y,Snake),snake,window -c @Snake) halt } alias snake { noop $input(Oyunu Duraklatmak veya Yeniden devam ettirmek icin Space(Bosluk) $crlf $+ Hareket icin Yön Kontrol Tuslarini Kullanin,ok,Snake Bilgi) unset %snake* set %snake_puan 0 | set %snake.x 10 | set %snake.y 20 set %snake_coordi_ %snake.x %snake.y $yilan_kalinligi $yilan_kalinligi $calc(%snake.x + 7) %snake.y $yilan_kalinligi $yilan_kalinligi $calc(%snake.x + 14) %snake.y $yilan_kalinligi $yilan_kalinligi set %snake_x inc | var_cap .timersnake -h 0 50 snake_baslat } on *:close:@Snake:{ .timersnake off | unset %snake* } on *:keydown:@Snake:*: { if ($keyval == 32 && $v1 != %snake_keyval ) { $iif($timer(snake),.timersnake off,.timersnake -h 0 50 /snake_baslat) } ;asagi if ($keyval == 40 && $v1 != %snake_keyval && %snake_y != dec) { set %snake_y inc | unset %snake_x } ;yukari if ($keyval == 38 && $v1 != %snake_keyval && %snake_y != inc) { set %snake_y dec | unset %snake_x } ;sag if ($keyval == 39 && $v1 != %snake_keyval && %snake_x != dec) { set %snake_x inc | unset %snake_y } ;sol if ($keyval == 37 && %snake_x != inc) { set %snake_x dec | unset %snake_y } set %snake_keyval $keyval } on *:active:*:{ if ($lactive == @Snake) { .timersnake off } } alias -l var_cap { var %t | while (1) var %t = %t $+ . | :error | reseterror | set %snake_maxlenl $len(%t) | return %snake_maxlenl }

alıntı




Kalbim Atar Cansız, Geçmez Gün Ahsız, Vahsız..
  Alıntı ile Cevapla

Cevapla
Etiketler
100, açıklama, bitti, devam, hal, ile, kodlar, kontrol, koyup, misin, net, null, puan, remote, renklendirme, set, sizi, sizin, sonra, tekrar, veya, yeniden, yıla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)