27 Ocak 2023, 05:50
|
#1 |
Çevrimdışı Üyelik tarihi: 07 Aralık 2022 Konular: 21281 Mesajlar: 24.385
| mIRC Snake (Yılan Oyunu ) Kod yazari: jeun
;
Kodu remotenize koyup /snake yazmaniz yeterlidir.
;
alias -l yem_buyuklugu return 20
alias -l yilan_kalinligi return 18
;yilan rengi 1~15 arasi istege bagli bir deger olmalidir.
alias -l yilan_rengi return 1
;yem rengi 1~15 arasi istege bagli bir deger olmalidir
alias -l yem_rengi return 1
alias -l snake_hizi return 11
;
Yukaridaki degerleri istege bagli degistirip renklendirme yapabilirsiniz. Kod : Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;mIRC Snake Yilan Oyunu Calismasi(by jeun)
;Kullanim(Start) /snake
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Degistirilebilir Ayarlar
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
alias -l yem_buyuklugu return 20
alias -l yilan_kalinligi return 18
alias -l yilan_rengi return 1
alias -l yem_rengi return 1
alias -l snake_hizi return 11
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
alias -l snake_baslat {
if !$window(@Snake) { window -p @Snake } | sn_pu_
if (%snake_x) { $v1 %snake.x $snake_hizi }
if (%snake_y) { $v1 %snake.y $snake_hizi }
if ($inrect(%snake_yem_x,%snake_yem_y,%snake.x,%snake.y,$yem_buyuklugu,$yem_buyuklugu)) { snake_tit_pu | goto snake }
if ($inrect(%snake.x,%snake.y,%snake_yem_x,%snake_yem_y,$yem_buyuklugu,$yem_buyuklugu)) { snake_tit_pu }
:snake
if (%snake_puan > 10 && $snake_kend_carp) { snake_bitir }
clear @Snake
set %snake_coordi_ $gettok(%snake_coordi_,5-,32)
set %snake_coordi_ %snake_coordi_ %snake.x %snake.y $yilan_kalinligi $yilan_kalinligi
drawrect -fe @Snake $yilan_rengi 1 %snake_coordi_
if (%snake_yem_x == $null) { snake_yemle }
drawrect -f @Snake $yem_rengi 2 %snake_yem_x %snake_yem_y $yem_buyuklugu $yem_buyuklugu
if (%snake.x !isnum $+(1-,$window(@Snake).dw) || %snake.y !isnum $+(1-,$window(@Snake).dh)) { snake_bitir }
}
alias -l snake_tit_pu { set %snake_coordi_ %snake_coordi_ %snake.x %snake.y $yilan_kalinligi $yilan_kalinligi | snake_yemle | inc %snake_puan | sn_pu_ }
alias -l sn_pu_ { titlebar @Snake Skor: %snake_puan }
alias -l snake_yemle {
if $calc(%snake_maxlenl - 20) isnum $+(1,-,$len(%snake_coordi_)) { drawtext @Snake 1 $r(60,100) $r(60,100) Oyunu denediginiz icin tesekkurler. :) | snake_bitir }
;efekt
if (%snake_yem_x) { drawrect -f @Snake $iif($yem_rengi == 4,12,4) 1 %snake_yem_x %snake_yem_y $yem_buyuklugu $yem_buyuklugu }
set %snake_yem_x $r(20,$calc($window(@Snake).bw - 30))
set %snake_yem_y $r(20,$calc($window(@Snake).bh - 30))
}
alias snake_kend_carp {
var %m = 1
set %snake_new $removecs($gettok(%snake_coordi_,-13-0,32),$+($chr(32),$yilan_kalinligi $yilan_kalinligi))
var %new_lines = $calc($gettok(%snake_new,0,32) / 2)
while %m <= %new_lines {
var %snk = $replace($gettok(%snake_new,2-0,32) %snake.x %snake.y $yilan_kalinligi $yilan_kalinligi,$chr(32),$chr(44))
if $inrect( [ %snk ] ) { return $true }
set %snake_new $gettok(%snake_new,3-,32)
inc %m
}
unset %snake_new
}
alias -l snake_bitir {
.timersnake off | sn_pu_
$iif($input(Oyun Bitti $crlf $+ Skor: %snake_puan puan $crlf $+ Tekrar Oynamak İster misin ?,y,Snake),snake,window -c @Snake)
halt
}
alias snake {
noop $input(Oyunu Duraklatmak veya Yeniden devam ettirmek icin Space(Bosluk) $crlf $+ Hareket icin Yön Kontrol Tuslarini Kullanin,ok,Snake Bilgi)
unset %snake*
set %snake_puan 0 | set %snake.x 10 | set %snake.y 20
set %snake_coordi_ %snake.x %snake.y $yilan_kalinligi $yilan_kalinligi $calc(%snake.x + 7) %snake.y $yilan_kalinligi $yilan_kalinligi $calc(%snake.x + 14) %snake.y $yilan_kalinligi $yilan_kalinligi
set %snake_x inc | var_cap
.timersnake -h 0 50 snake_baslat
}
on *:close:@Snake:{ .timersnake off | unset %snake* }
on *:keydown:@Snake:*: {
if ($keyval == 32 && $v1 != %snake_keyval ) { $iif($timer(snake),.timersnake off,.timersnake -h 0 50 /snake_baslat) }
;asagi
if ($keyval == 40 && $v1 != %snake_keyval && %snake_y != dec) { set %snake_y inc | unset %snake_x }
;yukari
if ($keyval == 38 && $v1 != %snake_keyval && %snake_y != inc) { set %snake_y dec | unset %snake_x }
;sag
if ($keyval == 39 && $v1 != %snake_keyval && %snake_x != dec) { set %snake_x inc | unset %snake_y }
;sol
if ($keyval == 37 && %snake_x != inc) { set %snake_x dec | unset %snake_y }
set %snake_keyval $keyval
}
on *:active:*:{ if ($lactive == @Snake) { .timersnake off } }
alias -l var_cap { var %t | while (1) var %t = %t $+ . | :error | reseterror | set %snake_maxlenl $len(%t) | return %snake_maxlenl }
Alıntı
Kalbim Atar Cansız, Geçmez Gün Ahsız, Vahsız.. |
| |