![]() |
:$$ |
Hepinize Çok tşkler hepınız ıyıkı varsınız :)) |
@RahmetLi hiic bisi edemezsin(: |
Dostlar icin burdaym |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Çünkü bu kadar sıcak aile ortamı başka yerde yok ki:)) |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. burayı bana tavsiye eden kişi ve onun hayatında ki kişi benim için değerli.. |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. kaliteye ihtiyacım vardı. |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Benim üyeligim ilginç oldu satılık diye geldim baktım dost bildiğim kişinin miş çıkamadım |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Digerleriyle arasindaki farki görmek istedim. |
Cevap: ForumTurk Üye Oldum Çünkü. Zorla üye ettiler :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum