![]() |
|
mIRCForumlari.Net Üye Oldum Çünkü. Neden bizlesiniz? Neden foruma üye oldunuz? :) |
@RahmetLi Başımın Etini Yedin GeL Gel diye :p ŞAKA bir Yana (: Can Tabiki Sana Destek Ve Biz ForumCu aiLesi OLarak Seviyoruz Bu tarz Şeyleri :) |
Neden geldim cünkü kendi yerimiz bizim forumumuz @RahmetLi abi ortisim guzel geciniriz ins :):) |
Arastan forum actigini duydum hemen bakim dedim selam vermıs olurum dedim kayıt oldum hemen :) |
|
Olacan tabi @KheS .dd rahmetliyide bi şeydeden getirebilsek daha iyi olacakta :D |
Birbirinden degerli dostlarla bir arada olmakdan keyif aliyoruz @RahmetLi@melek cok tesekkur ederiz emeklerinizden dolayi |
Neden mi ? @RahmetLi bana bu soruyu sorma vururum hahaha Sana destek olmak, eskiden olduğu gibi hep beraber bir projeye imza atmak. Vs . Vs. Yazılacak şok şey ama bu kadar kafi :)) |
@jeSt rafik insan elf var diye der acv :)) |
@elf dedim hahahahahaha rafik sen nerde biz orada no problem |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:38. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Navbar with Avatar by Motorradforum